Het schiet niet op - Reisverslag uit Maggona, Sri Lanka van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu Het schiet niet op - Reisverslag uit Maggona, Sri Lanka van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu

Het schiet niet op

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian Pater

08 Februari 2014 | Sri Lanka, Maggona

Gisteren opnieuw naar de dokter geweest, hopende dat de hechtingen er nu eens uit gingen, maar nee hoor. 3 hechtingen zijn verwijderd en de infectie is verergerd, dus opnieuw een stevige antibiotica kuur. Ik word er zo moe van!!! Letterlijk en figuurlijk. Morgen opnieuw controle.
Doordat ik niets mag doen van iedereen, voel ik me aardig nutteloos. De plannen om alle stoeltjes te verven kan ik wel vergeten, ik ben nog negen dagen in Maggona, dat gaan geen 8 stoeltjes per dag worden met een linkerhand.
Morgen is het trouwens feest in het Boyshome, dit jaar bestaat het 100 jaar en morgen is de aftrap. Er komen broeders vanuit alle windstreken en ook onze grote vriend broeder Arul. De ballonnen die Ineke meegenomen heeft komen goed van pas, nadeel is dat ik degene ben die ze op mag blazen. Nou ja....
Al met al is er weinig interessants te melden, dus laat ik het hierbij.

  • 08 Februari 2014 - 09:36

    Marian Ten Velde:

    Hoi marian wat lees ik allemaal hechting ,ontstoken .wat is er gebeurd met je .
    Hoe bevalt het daar .wat voor temperatuur is het daar wat?ik lees je verslag nu voor het eerst .
    Volgens mij wel een prachtig land en hele mooie ervaring . Hoe lang blijven jullie nog daar
    ? Smaakt het eten een beetje of alleen maar rijst . Lig zelf nu met buikgriep op bed . Het is rustig in de buurt ,houden alles goed in de gaten hoor . Nog steeds geen winter hier ,wel jammer hoor . Nou buuf sterkte met alles en lekker genieten daar we denken aan je groetjes van ons xxx

  • 08 Februari 2014 - 10:51

    Rina Pater:

    Hoi Marian
    VALT ER NIET MEE DAT BEN JE ALLEENDAT INEKE ISAL
    TERUG. VEEL STREKTE MET JE LINKS VERVEN
    GROET VAN Harm en Rina

  • 09 Februari 2014 - 10:52

    Anne Von Drehle:

    Hoi Marian,
    He wat vervelend allemaal. Wat een pech!
    Ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat en dat je de momende weken weer kan werken en genieten.
    Hier in Steenderen gaat alles goed, onze kinderen maken dit weekend gebruik van jou oprit.
    Gauw weer beterschap.
    Liefs Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Maggona

Marian Pater

Marian en ineke hebben besloten in 2014 vrijwilligerswerk te gaan doen in Sri Lanka. Ineke is daar 3 jaar geleden geweest en Marian dit jaar. Het land, de mensen, kortom alles spreekt ons aan daar iets te betekenen voor de mensen in dat land. Na eindeloos zoeken vonden wij de stichting Helpsrilankanu en gaan we ons daar nuttig maken in het Don Bosco Boyshome in Magonna.

Actief sinds 19 Dec. 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 15525

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 24 Februari 2014

Marian en Ineke werken zich te barsten.

Landen bezocht: