Doorzakken - Reisverslag uit Maggona, Sri Lanka van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu Doorzakken - Reisverslag uit Maggona, Sri Lanka van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu

Doorzakken

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian Pater

12 Februari 2014 | Sri Lanka, Maggona

Ik geloof dat dit de week van het doorzakken is, afgelopen zondagavond ben ik tijdens het napraten van de zondag door een stoel gezakt, vervolgens ben ik door het bed van Ineke gezakt. Daar zaten al weken termieten te genieten van de planken onder het matras en gisteravond ben ik met drie biertjes doorgezakt. Ben benieuwd wat me nog meer te wachten staat deze week.
Gisteren hoorde ik dat ik de eerste avond dat ik in het hotel zou zitten, verplaatst ben naar het resort van dezelfde eigenaar, dat zit goed. Er schijnt daar een mooi zwembad bij te zijn, en ja ik kijk uit voor trapjes;-))
Vanochtend is de vervangbroeder vertrokken naar een volgende opdracht, vind ik wel jammer want hij bracht wel leven in de brouwerij en kon smakelijk lachen. We hebben wel drie keer opnieuw afscheid genomen.
Waar ik ook mee begonnen ben, het schilderen van de stoeltjes, na verloop van tijd kwamen er vijf jongens helpen, maar er waren geen kwasten meer, dus snel even gehaald. Nu zitten er 23 stoeltjes in de gele verf, moet nog wel een keer en alle stoeltjes worden geel. Ik ben maar van mijn oorspronkelijke plan afgestapt om per 10 stoeltjes een andere kleur te doen. Met de kleine broeder afgesproken dat ik zorg voor de verf en hij de jongens volgende het karwei af laat maken.
Komt het toch nog goed, ondanks alles.
Ik blijf het nog steeds leuk vinden iets tastbaars voor de jongens te hebben neergezet, want daar kwamen we tenslotte voor.

  • 13 Februari 2014 - 20:22

    Erna Terink:

    hey Marian, klinkt weer richting; "jetebarstenwerken' waarvoor je immers ook bent gegaan. Gelukkig dat je blessure weer wat op knapt. ik blijf het vooral heel stoer vinden dat je dit doet. En gelukkig helpen de jongens ook! Afgelopen week over je gesproken op het werk, mbt een-WMO-beetje-haast-vraag, moeten we eigenlijk Marian P voor benaderen. Ik wist te melden dat je helaas afwezig bent.......Je leest het, je wordt gemist.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Maggona

Marian Pater

Marian en ineke hebben besloten in 2014 vrijwilligerswerk te gaan doen in Sri Lanka. Ineke is daar 3 jaar geleden geweest en Marian dit jaar. Het land, de mensen, kortom alles spreekt ons aan daar iets te betekenen voor de mensen in dat land. Na eindeloos zoeken vonden wij de stichting Helpsrilankanu en gaan we ons daar nuttig maken in het Don Bosco Boyshome in Magonna.

Actief sinds 19 Dec. 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 15523

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 24 Februari 2014

Marian en Ineke werken zich te barsten.

Landen bezocht: