Weer thuis - Reisverslag uit Steenderen, Nederland van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Steenderen, Nederland van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian Pater

24 Februari 2014 | Nederland, Steenderen

Nou en toen was het zover, terug naar huis. Weggebracht en een emotioneel afscheid op het vliegveld, eigenlijk wil ik helemaal niet. Toch maar ingecheckt, gelukkig lekker luxe met bussinesclass. Plaats in de lounge en daar genieten van een glaasje koude witte wijn en kaasjes. Oh, wat kan je daar van genieten. Ook in het vliegtuig was het super, eigenlijk wil ik niet anders meer, maar ja dat zal er wel niet inzitten.
In Frankfurt weer een hele tijd moeten wachten, dus hangen in een stoel, beetje eten, beetje dutten en dan op naar het laatste stukje.
Op Schiphol werd ik opgehaald door Ineke, ook dat was een emotioneel weerzien en natuurlijk moesten we eerst een heleboel aan elkaar vertellen voordat we weer verder gingen.
Tja, en dan ben je thuis. De verwarming hoog, want het is niet warm en het is zo stil. Voorlopig zal ik nog even tijd nodig hebben om te acclimatiseren, maar dat kan. Volgende week begint het "gewone" leven weer.

• 05 Maart 2014 - 20:57

Erna Terink:

Welkom Thuis, Marian. Wij zien en spreken elkaar vast binnenkort. Leuk!

Verslag uit: Nederland, Steenderen

Marian Pater

Marian en ineke hebben besloten in 2014 vrijwilligerswerk te gaan doen in Sri Lanka. Ineke is daar 3 jaar geleden geweest en Marian dit jaar. Het land, de mensen, kortom alles spreekt ons aan daar iets te betekenen voor de mensen in dat land. Na eindeloos zoeken vonden wij de stichting Helpsrilankanu en gaan we ons daar nuttig maken in het Don Bosco Boyshome in Magonna.

Actief sinds 19 Dec. 2013