Alleen - Reisverslag uit Maggona, Sri Lanka van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu Alleen - Reisverslag uit Maggona, Sri Lanka van Marian Pater Ineke Maciag - WaarBenJij.nu

Alleen

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian Pater

04 Februari 2014 | Sri Lanka, Maggona

Gisteravond hebben we Ineke naar het vliegveld gebracht. Het was een emotioneel afscheid van beide kanten, we hebben zoveel samen meegemaakt en zijn vriendinnen voor het leven geworden. Ons pure gevoel wat we hier hebben gekregen willen we vasthouden, daar moeten we elkaar op attenderen.
Nu zit ik alleen op onze kamer, geen eindeloos gepraat, wandelingetjes voor het slapen gaan meer. En omdat ik nog niet veel met mijn armen mag/ kan doen voel ik me enigszins nutteloos. Morgen opnieuw naar de dokter om met name mijn rechterarm te bekijken, het voelt niet goed, maar dat kan ook van de hechtingen komen. Afwachten.
Vandaag was het Independent day, alweer een feestdag, en waren de boys niet naar school, ze hebben zich nuttig gemaakt met opruimen en de tuin verzorgen. Dat betekende voor mij dat ik de kamer schoon kon gaan maken en verschonen, lig ik in een frisse kamer met een schoon bed. De rest van de dag heb ik bijgeslapen en lekker gelezen. Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Maggona

Marian Pater

Marian en ineke hebben besloten in 2014 vrijwilligerswerk te gaan doen in Sri Lanka. Ineke is daar 3 jaar geleden geweest en Marian dit jaar. Het land, de mensen, kortom alles spreekt ons aan daar iets te betekenen voor de mensen in dat land. Na eindeloos zoeken vonden wij de stichting Helpsrilankanu en gaan we ons daar nuttig maken in het Don Bosco Boyshome in Magonna.

Actief sinds 19 Dec. 2013
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 15514

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 24 Februari 2014

Marian en Ineke werken zich te barsten.

Landen bezocht: